سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

شماره سیم تک کاراکتر

شماره سيم تك كاراكتر

يكي از دسته ها ي مهم و قديمي ترين روش در سيستم شماره گذاري سيم و كابل، شماره سيم و حروف تك كاركتري است كه عموما شماره سيم از آن ها ياد مي شود كه اين شماره ها هم در سيستم شماره گذاري پارتكس انواع مختلف دارند. این نوع شماره سیم که به صورت عدد یا حروف هستند و از قبل آماده و چاپ شده که می توان بر حسب نیاز از آنها استفاده کرد.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

PARTEX ا شماره سيم

شماره سيم تك كاراكتر

این شماره سیم که یکی از پرکاربردی ترین و ابتدایی ترین روش شماره گذاری سیم و کابل است و در سیستم پارتکس انواع مختلفی دارد. عموما سيستم شماره گذاري پارتكس به 3 متد قابل دسته بندي است كه در سايت هاي پارتكس از آن به سه روش M1-M2-M3  ياد مي شود.

انواع شماره سیم تک کاراکتر

دسته بندی کلی شماره سیم به سه دسته شماره سیم حلقوی، شماره سیم فشاری، شماره سیم قفل شو تقسیم می گردند، شماره سيم تك كاراكتر تركيبي كه شامل شماره سيم و حروف تكي با كاراكتر هاي از پيش چاپ شده با چاپ هات استمپ است. اين شماره سیم در طيف وسيعي از كاراكتر ها قابل دسترسي هستند و از شماره های 0 تا 9 ، حروف از A تا Z، و علايم شامل :/.-+ و ارت تشکیل شده است. شماره سیم تك كاراكتري در اعداد به صورت كدينگ رنگي همانند مقاومت های الکتریکی موجود است. اين امكان باعث رد يابي خيلي بهتر شماره سیم مي گردد. 

قیمت شماره سیم و حروف

قیمت شماره سیم باتوجه به متریال و کیفیت و نوع چاپ شماره سیم متنوع است، چاپ شماره سیم پارتکس به صورت هات استمپ است که در اين نوع شماره سيم كمك ميكند تا اگر در شرايط خاص عدد كاراكتر از روي شماره سيم پاك شد چاپ حرارتي استمپ شده روي آن تا ابد باقي مي ماند. این شماره سیم هاي تك كاراكتري پارتكس در بسته بندي هاي مختلف به صورت بسته اي، قرقره اي، شاخه اي و ... طبق در خواست مشتري موجود است.

سایز شماره سیم

معمولا در شماره سیم تك كاراكتري سايز بندي به شرح زير است:

  1. شماره سيم 0.25 تا 1.5
  2. شماره سيم 1.5 تا 4
  3. شماره سيم 2.5 تا 16
  4. شماره سيم 16 تا 70
نمایش همه
علاقه مندی ها ()