سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ

شماره سیم شفاف جیب دار

شماره سيم شفاف

دسته ديگر از شماره سيم كه از قديم جزو شماره سيم هاي مطرح و پر فروش بوده شماره سيم شفاف است. در اين دسته از شماره سيم روكشي شفاف روي سيم قرار ميگيرد و جيبی روي روكش شفاف موجود است كه ليبل شماره سيم داخل آن قرار مي گيرد. این شماره سیم یکی از برترین و پرمصرف ترین شماره سیم برق است که در صنایع مختلف اعم ار تابلو برق، کامیوتر، شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. جیب روی این شماره سیم بطوری طراحی شده است که امکان افتادن کاغذ شماره سیم شفاف را به صفر می رساند و این کاغذ ها که از جنس PVC بوده و با نام لیبل پلی استر PF در پارتکس نامیده می شوند و دارای مقاومت دمایی در برابر حرارت و تغییر رنگ هستند که در این جیب قرار گرفته و قابلیت چاپ با پرینتر لیزری را دارا هستند.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

PARTEX ا شماره سيم شفاف

شماره سيم شفاف جيب دار

این شماره سیم جایگزین شماره سیم تیوبی قابل چاپ برای دوستانی که نیاز به چاپ تعداد حروف و کارکتر بالا بر روی شماره سیم هستند و پرینتر لیبل زن سیم و کابل ندارند می تواند باشد. و براحتی با استفاده از پرینتر لیزری متن مورد نظر خود را بر روی کاغذ شماره سیم شفاف چاپ نموده و درون جیب این شماره سیم قرار می دهند.

انواع شماره سیم شفاف

اين مدل از شماره سيم هاي هم جزو متد 3 پارتكس هستند كه نياز به خريد پرينتر لیبل زن سیم و کابل خاصي ندارند و با پرينتر هاي معمولي ليزري و يا سوزني با چاپ بر روی کاغذ شماره سیم شفاف قابل استفاده هستند. و اين دسته از شماره سيم شفاف در دو مدل بسته براي قبل از سيم كشي تابلو و به صورت شماره سیم فشاري براي بعد از سربندي تابلو موجود هستند و طبق روال پارتكس طيف وسيعي از سايز هاي سيم و كابل را در بر مي گيرند.

قیمت شماره سیم شفاف

اين مدل شماره سيم از قديم يكي از روش هاي شماره گذاري سيم و كابل بوده است و توليد كنندگان داخلي و خارجي زيادي سعي در توليد آن كردند و عرضه دربسته بندي مشابه شماره سيم هاي پارتكس كردند. اما مواد مصرفي، تست هاي زياد و شرايط سخت ازمايشگاهي كه روي نمونه هاي پارتكس انجام مي شود را انجام نداده اند. اغلب شماره سيم ها در ابتدا سعي در كپي ظاهري شماره هاي پارتكس را دارند اما در شرايط محيط به راحتي تغيير شكل و تغيير رنگ مي دهند و اكثرا تحمل گرماي عادي تابلو برق را هم ندارند. تمامي شماره سيم های پارتكس تحت استاندارد ها و تست هاي زيادي قرار گرفته اند.

خرید شماره سیم شفاف

برای خرید شماره سیم شفاف جیب دار که از با کیفیت ترین و آسان ترین روش لیبلینگ و شماره گذاری تابلو برق و شماره سیم است می توانید با توجه به کدینگ موجود در محصول و شماره سیم خود نسبت به خرید شماره سیم شفاف اقدام نمائید و با کارشناسان آسا مارکینگ تماس برقرار نمائید.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()