سبد خرید 0

شماره کابل و انواع آن + تصاویر و قیمت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 22 خرداد 1403 در ساعت 15 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شماره کابل و انواع آن + تصاویر و قیمت

شماره کابل و انواع آن + تصاویر و قیمت

آسا مارکینگ نماینده رسمی پارتکس در ایران کلیه محصولات پارتکس سوئد برای وایرینگ سیم و کابل انواع شماره سیم و پرینتر چاپ شماره سیم و کابل را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد، جهت شماره کابل 4 دسته محصول قابل استفاده می باشند از آنجایی که محدودیت چاپ شماره سیم و شماره کابل تا 12 میلی متر برای پرینترهای چاپ شماره سیم مثل پرینتر T2000 پارتکس، پرینتر T1000 پارتکس، پرینتر LM550 مکس، پرینتر TP80 سوپوان می باشد لذا برای چاپ شماره سیم و شماره کابل بالاتر بایستی از ترکیب شماره سیم و بست کمربندی استفاده کرد که امروز در این مقاله به معرفی آنها می پردازیم:

  • شماره کابل تیوبی قابل چاپ

که این شماره کابل ها به صورت رولی و در دو مدل قابل سفارش هستند:

  1. شماره کابل PO-068TW که این شماره کابل به همراه پایه نگهدارنده بر روی کابل با نام POH , یا PKH بر روی کابل نصب شده و توسط دو عدد بست کمربندی بروی کابل محکم می شود.

شماره کابل تیوبی قابل چاپ

  1. شماره کابل PO-068Q که این شماره کابل برای نصب نیازی به پایه نگهدارنده ندارد و توسط پانچ هایی که دارد و بست کمربندی برروی کابل نصب می شود.

شماره کابل تیوبی قابل چاپ پارتکس

  • شماره کابل تخت

که این شماره کابل ها نسل جدید از شماره کابل هستند که در زیر به معرفی آنها می پردازیم:

  • شماره کابل تخت ACM که این شماره کابل به صورت برگه ای و از جنس PVC که قابلیت چاپ با پرینترهای لیزری هم دارد و کار را برای کسانی که پرینتر چاپ شماره سیم ندارن نیز راحت می کند.

شماره کابل تخت ACM

  • شماره كابل تخت فلت PPQ که این نوع شماره کابل به جهت چاپ با پرینتر MK10 پارتکس استفاده گردد.

شماره کابل پارتکس

در انتها جهت دریافت مشاوره از کارشناسان فنی و انتخاب درست شماره سیم و شماره کابل با ما با شماره های 02188528627 یا همراه 09056821525 در تماس باشین.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()